CoD:WW – PATCH 1.2 ist endlich da
ES IST SOWEIT! – Der Patch 1.2 ist nun endlich da! Der Patch ist über 500MB groß und enthält sämtliche Sprachversionen – ist also kompatibel zur Cut- und Uncut-Version. Eine offizielle Mirrorliste findet ihr direkt auf der activisioneigenen Call of Duty Seite, aber auch wir werden hier nach und nach diverse Mirrors auflisten.
Treyarch hat es sich nicht nehmen lassen dem Patch auch ein kleinen Bonus für die lange Wartezeit beizulegen – die Map „Makin“ kann nun auch als Tag-Version gespielt werden.
[toggle=Changelog]
- * Free Multiplayer Map! The tide is out and the sun is high this daytime version of Makin sheds new light on the battle! * Fixed exploits that allowed for power ranking servers. * Fixed router related server authentication errors. * Fixed HTTP Redirect functionality for downloading mods * Fixed sound device crashes stemming from Emulated Sound Devices * Fixed exploit which allowed players to color their name tag. * Hits now register properly while targeted player is leaning. * Enabled /cg_drawfps in multiplayer games. * Fixed command-line +connect functionality * /cg_fov no longer resets to the default value in between matches. * Dedicated servers automatically reconnect to the Master Server in case the Master Server resets. * „Accept Game Invite“ is bound to its default key, F10. * Implemented fix for attempting to join password protected servers from the server browser. * Fine tuned Bolt-Action Rifles for balance. * Screenshots no longer overwrite each other. * Fixed various multiplayer map related issues and exploits.
[/toggle]
Trackback von deiner Website.